pysseltokig-virrpanna

Alla inlägg under april 2018

Av Carina Greiff - 20 april 2018 16:16

När huvudet vill får kroppen lida! Gårdagens torkning av altanen känns idag. Jag blir så trött på detta för jag vill vara "normal". Kunna jobba, sköta hemmet (jo vi hjälps åt) orka vara fru, mamma, mormor utan att jag ska bli uttömd på energi. Att få känna glädje så där så det glädjespritter i hela kroppen.

Av Carina Greiff - 5 april 2018 10:16

Här kommer en uppdatering om att vara valpägare.
De som skaffar hundvalp och även är hemma och är mammalediga Hur hinner de med?
Jag tycker att det är ett heltidsjobb som det är utan småbarn i mitt liv. Med Pepsi i min vardag så har mitt liv fått en annan mening. Nu är det någon som behöver mig, att jag går upp om morgnarna och att jag kommer ut i friska luften. Våra promenader blir lite längre och längre för varje dag som går. Inger, jag, ?farbror" Atlas och Pepsi är ute och går i när tillfället ges och efter promenaden så är det en kopp kaffe och en bulle som gäller. Hundarna får Varsitt ben att gnaga på för rätt ska vara rätt.
Det är så roligt att se hur bra det går med Atlas och Pepsi.

Presentation


Välkommen till min vardag.

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Mitt tillverkade

Denna korg var mitt 1:a projekt

   

En tegelpanna som är på G

Sök i bloggen

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards